Der erste Eindruck zählt

Täglich von 08 – 20 Uhr erreichbar

Der erste Eindruck zählt

Refund and Returns Policy

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

  • Dienst auswählen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Datum und Uhrzeit auswählen
  • Informationen eingeben
  • Zahlungsmethode
  • Auftragsdetails überprüfen
  • Konfirmation

Dienst auswählen

Bitte wählen Sie eine Dienstleistung, für die Sie einen Termin vereinbaren möchten

Dienst auswählen

Bitte wählen Sie eine Dienstleistung, für die Sie einen Termin vereinbaren möchten

Benutzerdefinierte Felder

Bitte beantworten Sie diese Fragen, um fortzufahren.

Datum und Uhrzeit auswählen

Klicken Sie auf ein Datum, um eine Übersicht der verfügbaren Zeitfenster zu sehen, klicken Sie auf ein grünes Zeitfenster, um es zu reservieren

Informationen eingeben

Bitte geben Sie Ihre Kontaktdaten an, damit wir Ihnen eine Bestätigung und weitere Kontaktinformationen zusenden können.

Zahlungsmethode

Sie können entweder online mit Ihrer Kreditkarte oder mit PayPal bezahlen, oder Sie können vor Ort mit Bargeld bezahlen.

Auftragsdetails überprüfen

Überprüfen Sie Ihre Reservierungsdetails und klicken Sie auf die Schaltfläche "Senden", wenn alles korrekt ist.

Konfirmation

Ihr Termin wurde erfolgreich vereinbart. Bitte bewahren Sie diese Bestätigung für Ihre Unterlagen auf.
Fragen? Täglich von 08 – 20 Uhr erreichbar
Telefon: +41 79 824 24 25 E-Mail: [email protected] WhatsApp

Auswahl der Dienste

Auswahl der Dienste
Benutzerdefinierte Felder
Auswahl von Datum und Uhrzeit
Informationen für Kunden
Ihre Zahlungsinformationen
Buchungsdetails überprüfen
Bestätigung der Ernennung

Dienstdauer auswählen

Sie müssen die Dauer des Dienstes auswählen, der Preis für Ihren Dienst hängt von der Dauer ab.

Wie viele Personen?

Die maximale Kapazität beträgt 1
Bewerbungs-Check In einem Telefonat von ca 30min. geben wir dir wertvolle Tipps mit, die du sofort umsetzen kannst.

Im weiteren Schirtt kannst du uns deine aktuellen Bewerbungsunterlagen hochladen

Du erhältst einen Gutschein im Wert von CHF 49 nach dem Telefonat.
CHF49
Beratungsgespräch Sie haben Fragen zu unseren Produkten? Dann rufen Sie uns an oder vereinbaren einen Termin mit uns für einen Rückruf.
Zusammenfassung
Agent
TS

Um unsere Webseite für Dich optimal zu gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies. Durch die Nutzung unserer Services erklärst Du Dich mit unserer Nutzung von Cookies und Datenschutzbestimmungen einverstanden.